Με τον χειρότερο τρόπο κλείνουν οι διακοπές για εκατοντάδες τουρίστες που επισκέφθηκαν την Κρήτη, μετά την αιφνιδιαστική ανακοίνωση πτώχευσης της Primera Air και πιο συγκεκριμένα των Primera Air Nordic και Primera Air Scandinavia.
Πρόκειται για εταιρίες του ομίλου Primera Group, που διαθέτει Tour Operator σε όλες τις χώρες της Σκανδιναβίας, σε Σουηδία, Νορβηγία, Δανία και Φινλανδία. Η εταιρεία πραγματοποιούσε πτήσεις στα Χανιά κάθε Δευτέρα και Παρασκευή
Πτήσεις της Primera Air Nordic έφτασαν στα Χανιά το μεσημέρι της Δευτέρας από την Κοπεγχάγη και την Στοκχόλμη, μεταφέροντας δεκάδες Σκανδιναβούς για τις διακοπές τους.
Χθες το βράδυ, δύο πτήσεις της εταιρίας επίσης προσγειώθηκαν στα Χανιά, από όπου ωστόσο επρόκειτο να πραγματοποιηθούν χθες το βράδυ τρεις πτήσεις οι οποίες δεν έγιναν, αφού η πτώχευση της συγκεκριμένης εταιρείας τέθηκε σε ισχύ από τα μεσάνυχτα.
Οι τουρίστες που στο αεροδρόμιο «Δασκαλογιάννης» προκειμένου να επιστρέψουν στην πατρίδα τους, υπέστησαν μεγάλη ταλαιπωρία, αφού παρέμειναν εγκλωβισμένοι επί ώρες, πριν μεταφερθούν σε ξενοδοχείο με μέριμνα του αντιπροσώπου της Σκανδιναβικής εταιρείας στα Χανιά. Σύμφωνα με τον συγκεκριμένο τουριστικό πράκτορα, ήδη υπάρχει συμφωνία με τις εταιρίες JetTime και Norwegian, προκειμένου να επιστρέψουν στην πατρίδα τους οι επιβάτες.
Σε δημοσιεύσεις στις ιστοσελίδες τους, οι τέσσερις συνεργαζόμενοι με την συγκεκριμένη εταιρεία tour operators αναφέρουν ότι: «Το ταξίδι σας με την αεροπορική εταιρία Primera Air έχει ακυρωθεί, καθώς αύριο δηλώνει πτώχευση. Φυσικά, είναι βαθύτατα λυπηρό, καθώς είναι η Primera Air, η οποία εκμεταλλεύεται το μεγαλύτερο μέρος των πτήσεων μας προς τους προορισμούς. Αυτός είναι ο λόγος που είναι απόλυτη προτεραιότητά μας αυτή τη στιγμή να βρούμε άλλες λύσεις πτήσης στους ταξιδιώτες μας. Όλοι εργαζόμαστε επί του παρόντος για να εξασφαλίσουμε το ταξίδι σας. Έχουμε ήδη βρει εναλλακτικές λύσεις πτήσεων για την πλειοψηφία των ταξιδιωτών μας. Το τι ακριβώς θα συμβεί με το ταξίδι σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας να σας πούμε το συντομότερο δυνατό! Θα επικοινωνήσουμε με όλους τους ταξιδιώτες τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου το συντομότερο δυνατό».
ert.gr